Današnje razmišljanje je bilo osredotočeno na otroke z večjimi težavami v razvoju, otroke, ki potrebujejo več usmerjanja in spodbude, da se napredek sploh odvija.
Verjetno so se pri nekaterih bralcih pojavili pomisleki, v kolikšni meri je tako početje smiselno. Starši takih otrok namreč iščemo alternative, saj kmalu občutimo, da nam terapije v okviru zdravstvenega sistema ne nudijo dovolj podpore. Obstajajo seveda tudi taki starši, ki so z zdravstveno ponudbo zadovoljni, saj le-ta zadošča, da njihov otrok napreduje in uspešno rešuje težave.
Tako mnogi starši v iskanju novih informacij najdemo različne metode, različne pristope. Sama sva kot starša največji izziv videla v tem, kako lastni hčerki v okviru dneva omogočiti stimulativno okolje, kjer se bo igrala, zabavala in hkrati pridobivala nove spretnosti. Kajti za otroka s težko diagnozo je 3 ure terapij na teden veliko premalo. Pa še to se je dogajalo, da včasih ni bila razpoložena in od tiste ure s terapevtko ni bilo velikega učinka.
Tak otrok potrebuje celovito spodbudo skozi cel dan. Zdaj pa mi povejte, kje mu lahko tako učenje najlažje omogočimo?
Nikjer drugje kot DOMA.
In nihče drug kot mi, STARŠI. Ker otroka dobro poznamo. Ker samo mi točno vemo, kdaj je naš otrok dobro razpoložen, spočit, sit in posledično odprt za nove informacije in novo učenje, ki se mora brez dvoma odvijati skozi igro.
Ob vsem tem pa brez dvoma lahko z njim obiskujete tudi terapevte, ki mu pomagajo- k napredku. Pomembno je, da otrok ni utrujen in da je zadovoljen, da se dobro počuti.
Pomislite, kdaj pa je vaše učenje najbolj optimalno? Verjetno takrat,
ko ste dobro razpoloženi, spočiti, siti …
ko se učite v prijetnem okolju in znanje pridobivate na različne, inovativne načine …
ko vas učijo učitelji, ki jih cenite, občudujete in jih imate radi …
ko tudi vas vaši učitelji cenijo, spoštujejo in verjamejo v vaš napredek.
No, vidite, torej ste prav takšni kot otroci. In to vsi otroci, brez izjeme.
Tako preprosto je to.